dissabte, 25 de gener del 2014

Construïm un volcà!

Jo tinc laringitis i a fora fa un fred i una pluja que no ens deixa sortir de casa.
Així que hem decidit fer un volcà que ens havien regalat.
Hem posat un ule i el pare ha començat llegint les instruccions i fent els primers passos.

Havíem de fer una pasta amb paper i aigua:

I llavors muntar-ho al voltant d'uns tubs de plastic
que són la boca del volcà.


Ens pensàvem que seria més gran però, és prou guapo, no???


L'havíem de deixar assecar una mica abans de pintar.
I jo me l'he posat al costat mentre llegia un conte.

El Ferran ha aprofitat aquesta estona per fer els deures.
Així ja ho tenim fet. I el pare i la mare l'han ajudat.


Després, i sense deixar-lo assecar del tot perquè paciència
Déu no ens en va donar... hem començat a pintar!


Poc a poc anava agafant forma i color...


Hi havíem posat fins i tot arbres o troncs però al final
els hem tret. També hem pintat la fusta. I hem buscat ninos
per acabar de decorar el voltant.


Hem acabat barrejant un munt de colors però ha quedat prou bé!

I ara el tenim a la voreta del foc: cal que s'assequi abans de fer
l'experiment perquè hi hagi l'erupció.
La farem demà!!!


1 comentari:

Montserrat ha dit...

mirant tot el proses, m´he pensat que era al TEIDE.
molt maco
espero l´erupció de demà
quins nervis!!!!

M'encanta!

M'encanta!
Sant Ponç (Corbera) (04/2013)
Powered By Blogger