dilluns, 5 d’octubre del 2009

Cultura dels Ibers

I finalment hem acabat fent una mica de cultura. A la plaça del Monestir hi ha una exposició sobre els Ibers i l'avi Peret ens havia dit que estava força bé. Així que, amb la insistència també de la iaia, hem anat cap a l'exposició i ha estat molt interessant. Hi havia unes figures de guerrers i cavalls molt autèntics, semblaven de debó, i també cases per dins com eren en aquells temps i moltes curiositats. També hi havia conills dissecats i un senyor m'ha dit: que no saps què són nena? Però la mare li ha dit: sí, sí, que ho sap, que els seus avis tenen una granja! I ha quedat mut.

1 comentari:

Luis ha dit...

Aquest senyor es deuria pensar que sou de Barcelona al preguntar si sabieu que era un conill.

Es clar els de la capital només els veuen em salsa, o rostits pero sempre guisats i no saben com son avans de pasar per la cuina.
Es bo fer cultura, a veura si em dona temps de anarla a veure, que dec ser el únic que encara no hi anat.

M'encanta!

M'encanta!
Sant Ponç (Corbera) (04/2013)
Powered By Blogger