dissabte, 24 d’octubre del 2009

Per fi ha arribat el dia del Jazz!!!

Les artistes ja hem sortit a l'escenari!!

Aquests fotos són de la primera actuació, la de divendres. Però avui dissabte també hem actuat i ens ha maquillat un senyor que en sap molt i estavem molt negres i molt fantàstiques. I avui resulta que a la mama se li han acabat les piles de la càmera. Tu creus?? El papa ho ha filmat en video pero encara no podem penjar-lo. Ho farem dilluns, si no passa res més. Les actuacions han anat molt i molt bé. Hem sortit totes a l'escenari i ho hem fet força bé. Inclús ahir la meva companya de ball no va venir i jo vaig seguir ballant tota sola sense perdre el compàs. Ole!! Mentrestant, el Ferran, a peu d'escenari, va desplegar la seva estació de trens i era la segona atracció. Aquest Ferran...

2 comentaris:

Maia ha dit...

hostras Martina que guapa,me ha costado reconocerte!!!!!que mulatitas estais hechas!!!!!pareceys autenticos BONY&M´S!!!!!

iaia Montse ha dit...

Aquesta setmana, es la setmana dels " PER FI " O NO?el Germán, el JAZZ. Et conec per el Benetton .Segur que ho vare- ho fer molt bè. BRAVO!!!!

M'encanta!

M'encanta!
Sant Ponç (Corbera) (04/2013)
Powered By Blogger