diumenge, 25 d’octubre del 2009

La Castanyada de Sispony!!!

Finalment avui hem cuit les castanyes!! La veritat és que n'hem pogut menjar un 10% però... ens ho hem passat pipa!! Ens agraden molt i el Ferran s'hi està una bona estona intentant pelar-les, quin angelet...
Avui hem acomiadat el Germán i la Sandrita fins al 12 de Desembre. Els hem vist al matí, però jo no volia que marxessin... A la tarda, la mare s'ha quedat a quadres quan li he dit que preferia el Germán que el Ferran. I per què??? Em pregunta la mare: doncs pq el Germán no pega!!
I una altra frase del dia: com és que els arbres que fan pinyes no es diuen pinyers???

5 comentaris:

iaia Montse ha dit...

Crec que la Martina será la nova HEINSTEIN del segle XXI.
El Ferran amb la seva paciencia, tambè arrivará lluny.
PADRÏ QUE ENS ATRASEM...

Sandra GC ha dit...

Aixxxxx... que no pega??? ja pegarà, ja jejejeje

Aquesta Martina, em te enamorada!!! Quina veueta que té jijijiji

I el Ferran, si es un angelet!!! Va a la seva bola!!!

Per cert, ja tenim a Canàries els vostres regals!!!! jejeje

Petonetssssss

Sandra GC ha dit...

ummm que bones!!!! Jo en vaig comprar ahir unes poquetes, per aquest cap de setmana... ahhh y també tenim panellets!!!!

Luis ha dit...

Que béeeeeeé !!! ya a arrivat la casatanyadaaaaaa i sabeu que vol dir aixoooooó .... que queden 4 telediarios per les vacances de Nadal , Ooeoeoeoeoeoeoeoeeoe !!!!!

i tornaran a vindre els reis, i el papa Noel i les llums als carrers i el bon rotllo de la gent felicitançe les festes i tots menjarem torrons de xixona i de xoxolata uuuummmmmmmmm ! que riko !

Bé potser que pari de tonteries, pero segur que us he fet riure un segon ... dons ja a valgut la pena.

MARTINA ha dit...

ostres padrí!!! semblava que ja m'estes menjant els torrons de xocolata, mmmmm....

M'encanta!

M'encanta!
Sant Ponç (Corbera) (04/2013)
Powered By Blogger