dijous, 1 d’octubre del 2009

Quins cigrons mami!!!

Mmmmmmmm...... nyam,nyam, nyam. boníssims els cigrons!!
Avui ha sigut éxit total: hem sopat molt bé i el Ferran volia repetir, repetir i repetir. Al final la mare li ha dit prou i ell... doncs s'ha dedicat a llepar i rellepar el plat fins que no ha quedat ni una gota de suquet.
Ah! Demà és el primer dia de piscina del Ferran. Se'n van cap a Sant Julià cada dijous fins a final de curs. Així arribarà en plena forma a l'estiu que ve. Ja us ho explicarem!
I una altra cosa: el cap de setmana del 24 i 25 faré la meva primera actuació en públic de Jazz, aaaaah!!!! Ens ho va dir la mestra dilluns passat i serà davant de tots els andorrans que vinguin a la Fira d'Andorra!!! Em sembla que el mal de panxa no em deixarà sortir a l'escenari... ufff!!!!!

4 comentaris:

iaia Montse ha dit...

Este niño es la h.....

Luis ha dit...

A mida que se acosti el 24/25 ves recordan-mo per que faci el posibe per que els corberencs pujem a donar-te un cop de ma i anims per la teva primera actuació de cara al públic.

Ferran , sembla que la mara ja a apres a cuinar, quina sort que teniu , eh, Jonhy?!

monica ha dit...

Escolta germanet tu què!!!

Esperava que me n'ensenyessis tu però m'he hagut d'espavilar, valen!!!!

el proper dia que us en faré... vaaaa....

Luis ha dit...

A mi els sigrons no me agraden massa pero si em fas uns makrrons amb tomaquet, tunyina, bechamel i gratinats al forn.... si a sobre et surten bons, tindras tots els meus respectes culinaris i mai més posaré en dubte les teves habilitats a la cuina.

M'encanta!

M'encanta!
Sant Ponç (Corbera) (04/2013)
Powered By Blogger