dimarts, 6 d’octubre del 2009

Políglotes

Jo no li trobo la gràcia però la mare va riure tant que us ho explico: ahir, a casa, vaig començar a comptar el números en anglès pq la mare no es creia que els sabés. I quan passava pel vint, que ja tenia la mare al·lucinada i amb la baveta penjant, se'm va canviar el xip o no sé què va passar i continuo pel vint-i-tres i dic: twenty-trois !!
Toma anglo-francofonada!!!
Però com no voleu que no m'emboliqui si prou feina en tinc amb l'andorrà-català, amb les e i les a que ja no sé com les haig de dir...
Un lapsus el té qualsevol!

2 comentaris:

iaia Montse ha dit...

Poliglotes No, se l´hi girará el cervell al revés. POBRETA

Anònim ha dit...

Lluis a dit:
Hepppp !!! a veure si me la cuides a la meva fillola.

Ja va bé que sapigue angles i frances, pero poc a poc una cosa derrara de una altra , si no tot s´ens junta i fem un potipoti que quedarem tots fets una sopa de lletres amb songoku.

M'encanta!

M'encanta!
Sant Ponç (Corbera) (04/2013)
Powered By Blogger