diumenge, 4 d’octubre del 2009

Una mica de tot a Sant Cugat

Dissabte al matí vam anar a buscar un regalet pel meu padrí. Felicitats!!! Avui dia 5 és el teu aniversari. Les escales mecàniques ens encanten així que ens va agradar i tot, anar a buscar el regalet. A la tarda, Plaça del Rei, i jo pujant a on no s'ha de pujar... Finalment vaig caure a terra i em vaig donar un cop al cap. Res de greu. I avui... ha tornat l'estiu i per celebrar-ho... gelat de xocolata!!! Heu vist que guapos estem? Jo m'he tornat a posar les sandàlies. Aquest clima de Sant Cugat és fantàstic. Encara no hi ha arribat la tardor. Que bé!

2 comentaris:

Luis ha dit...

Veus encara em tens que agrair que sigui el meu cumple per poguer anar a pasar-to be per un centre comercial.
A st Q sempre s´esta bé, pel clima , per les fires, per la familia, ... per tot vaja.

el gelat segur que et pasarà factura, ja no es temps de gelats ara.

iaia Montse ha dit...

Si que va esser un cap de setmana aprofitat. Varem tenir tem de tot. Mira que en vem fer de cosas amb 2 dies!!!!!!!

M'encanta!

M'encanta!
Sant Ponç (Corbera) (04/2013)
Powered By Blogger