dilluns, 19 d’octubre del 2009

Visita ràpida a Sant Llorenç

Ahir dissabte, els pares ens van comprar uns llits nous per Sant Llorenç i avui han decidit passar-hi de pujada cap a Andorra per descarregar-ho. Al cotxe, el Ferran i jo ens hem adormit i a ell li ha costat molt despertar-se. Finalment, quan ho ha fet, s'ha trobat l'avi Xinxó, el seu padrí, i llavors ja no se n'ha volgut separar ni un moment. S'han estat al sofà una bona estona, fins que l'avi ha hagut de marxar amb el pare a canviar unes vaques de lloc. Llavors la iaia Fina l'ha agafat i se l'ha endut a la granja a veure les vaques. Aquest Ferran està una mica mimat, no?? Grrrr.....

4 comentaris:

iaia Montse ha dit...

L´avi Xinxó i el Ferran, semblan el . i la I. On va l´un, va l´altre.
Ja m´agraderá veure els llits nous. Jo també i vull dormir...

monica ha dit...

Doncs vine a fer la castanyada i de pas tindrem cangur, jejeje!!!!!!

Maia ha dit...

bueno martina ara le toca a el ser mimado,tu ya hasido......asi que,es el rey de la casa!!!!je,je,je!!!!!!

Luis ha dit...

Tranqui Martina quan ens tornem a veure jo et mimare mol, tant que hasta el Ferran que no sap que es l´ enveja .. ho apandra !

M'encanta!

M'encanta!
Sant Ponç (Corbera) (04/2013)
Powered By Blogger