divendres, 30 d’octubre del 2009

El pare ha tornat amb regals!!!

Dimarts a primera hora el pare va marxar a Barcelona a fer una presentació sobre moviments de terres i pedres, i tot això que ell sempre parla. A la foto de la dreta el veieu. És el de l'esquerre, que gairebé no es veu, i a la imatge es veu el Forn de Canillo, encara que no ho sembli.
Total que ahir al vespre va tornar i.... amb regal inclós!!! Una barbie-fada!!!! La nina més maca que he vist mai. És una passada! Avui me la volia endur al cole però la mare no m'ha deixat. M'ha retallat la capsa on venia pq l'ensenyés a l'Aila, la Janna i la Celine, i prou. I avui anava així de guapa pq ... ve a veure'ns la castanyera!!! Avui farem poca classe i molta festa, ja us ho explicaré!!
I dp cap a Sant Llorenç! Demà castanyada amb la colla dels papis a la Granja i diumenge em quedo amb els avis fins l'altre diumenge. Que guai!! Els de Sant Cugat... podreu esperar?? Nosaltres també us trobarem a faltar eeeeh....

1 comentari:

iaia Montse ha dit...

Ara no se si m´agrada+ la fada o la Martina. Quina GUAPADA de vestit.
En quand al pare, vols dir que no s´habia adormit?

M'encanta!

M'encanta!
Sant Ponç (Corbera) (04/2013)
Powered By Blogger