dimecres, 21 d’octubre del 2009

Plou i neva i nevarà!!

Avui ha estat tot el dia plovent. Al matí, el pare ja l'han trucat pq havien caigut unes pedres, però al final poca cosa... I a la tarda hem anat a comprar unes sabates pel Ferran i com que plovia doncs hem agafat el paraigües de les princeses: oi que estem guapos? El Ferran, a la mà, hi porta una capsa amb els seus trens, que ara no se'ls treu de sobre. I quan hem sortit de la sabateria... hem vist l'arc de Sant Martí!!! Guapíssim! Però és que quan hem arribat a Sispony... el Casamanya nevat!!! L'avi Xinxó ja m'ho va dir. La notícia del dia ha estat l'aplaçament de l'excursió a la Rabassa fins dilluns. Les mestres han dit que demà estaria tot massa moll, després de dos dies plovent i que millor deixar-ho per dilluns. Així que les xiruques hauran d'esperar!

2 comentaris:

iaia Montse ha dit...

APA JA I SOM.Les bruixes del Casamanya ja deuen estar a la vora del foc.
Crec que el Ferran será conductor del AVE. Tindrem els viatges de franc,ja,ja,ja

Luis ha dit...

Quin estres de noticia, sabates, pluja, tren, paraigues, roques que cauen,... uuff !

No sé ni per on començar, em el tema de portarse el ferran els trens a sobre tot el dia , en aixo es com el guillem amb les seves revistes o els seus clics.

Per el que fa a la nevada ........
BUAAAAA,BUAAAAAA!!!! jo també en vullll !!

Bé, paciencia, ja arrivara, igual que arrivara el dilluns i podras anar a la Rabassa de excursió.

Petonets i anue amb conta, vale?

M'encanta!

M'encanta!
Sant Ponç (Corbera) (04/2013)
Powered By Blogger