dimarts, 20 d’octubre del 2009

Tren nou!

Els dimarts són els dies més durs de la setmana: pel matí piscina, fins a l'hora de dinar. I a la tarda anglès fins a quarts de set. Arribo destrossada. Però avui encara tenia forces per disfressar-me de Blancaneus i jugar una estona amb el Ferran. I és que la visita a Ikea dels pares el dissabte va donar per molt; en aquestes fotos ho veiem: el tren nou del Ferran. S'hi pot passar hores i hores i sembla que no hi hagi Ferran al món. Una taula amb dues cadires blanques, darrera meu, per poder fer feines. I una làmpara!! A casa nostra no hi havia cap làmpara penjada del sostre. Totes són de paret. Però fins ahir. Ara ja n'hi tenim una, que ens il·lumina bé la taula per sopar. I ha quedat un menjador ben bonic!!
Ah! Ja queda menys per l'excursió de dijous a la Rabassa. L'avi Xinxó em va dir que enlloc de bolets potser hi trobaria neu. I amb el fred que fa (sota zero al matí) ja podria ser. Però avui ha plogut gairebé tot el dia i potser els bolets s'animaran a treure el nas. Ja t'ho explicaré avi!!

3 comentaris:

iaia Montse ha dit...

Si que va cundí el dissapte, si. Tren nou pel Ferran i pel papa, lámpara molt guai i le taule i cadires, anirán molt bè per fer els deures.

iaia Montse ha dit...

Mentres espero les noticies de la Rabassa, posaré al meu blog al dia

Sandra GC ha dit...

Es cert Martina, aquest tren dona molt de si!!! En Ferran està al seu mon i passa de nosaltres jejejeje

M'encanta!

M'encanta!
Sant Ponç (Corbera) (04/2013)
Powered By Blogger