dilluns, 12 d’octubre del 2009

La recollida de la nou!!

Avui diumenge han pujat la iaia Montse, el padrí Lluis, la Carlota i el Guillem i la Carlota. Han vingut a buscar nous i ha seguit molt divertit. Jo m'he quedat amb la Maria i ells han anat a buscar les nous. Han fet dos grups: la iaia Montse amb la Carlota petita, i la resta per l'altre costat. Han carregat dos sacs i... tots dos feien si fa o no fa la mateixa patxoca... ejem, ejem, bé, potser una miqueta més el sac de la iaia i la Carlota... però poca diferència vaja!! El Ferran ha demostrat tenir el bastó controlat. I el padrí també!! Volava per fer caure les nous!! La primera foto és molt maca, no?

1 comentari:

iaia Montse ha dit...

La 1ª foto es de peliiicula. Les altres : VAYA TERCETO. La Carloti i jo varem guanyar en la recullida de les nous.

M'encanta!

M'encanta!
Sant Ponç (Corbera) (04/2013)
Powered By Blogger